Przedmiot działalności i kompetencje
Przedmiot działalności i kompetencji zostały określone w Statucie placówki - Rozdział II (.pdf) [.docx, 64.12 kB]
Wizja przedszkola
Nasze przedszkole jest placówką nastawioną na szeroko rozumiany rozwój dziecka . Od szeregu lat prowadzimy edukację integracyjną polegającą na tworzeniu grup integracyjnych, w których wspólne przebywanie dzieci rozmaitej kondycji fizycznej, psychicznej i umysłowej stwarza różnorodność sytuacji stymulujących zarówno jednych jak i drugich.
Wspólna nauka , zabawa, rozmowy , spacery, posiłki chwile radosne i smutne prowadzą do przeżywania wspólnoty, powstania wzajemnego zaufania.
Atmosfera panująca w przedszkolu sprzyja akceptacji każdego dziecka , przeciwdziała izolacji społecznej i nietolerancji wobec odmienności . Stwarzamy dzieciom możliwość samorealizacji, uczestniczenia w ciekawych zajęciach, poznawania otaczającej rzeczywistości z zachowaniem wartości uniwersalnych: dobra , prawdy i piękna.
Zapewniamy kompetentnych i życzliwych nauczycieli.
Dbamy o dobre stosunki międzyludzkie i dobrą komunikację. Przestrzegamy praw dziecka. Rodzice są partnerami uczestniczącymi w życiu przedszkola.
Misja przedszkola
Tworzymy warunki do nabywania przez dziecko umiejętności zgodnych z jego możliwościami rozwojowymi.
Zapewniamy dzieciom opiekę oraz bezpieczeństwo psychiczne i fizyczne.
Integrujemy działania wychowawcze : dom-przedszkole- środowisko poprzez szeroką współpracę . Naszym wychowankom zapewniamy specjalistyczną opiekę : pedagogiczną i logopedyczną.
Dajemy dzieciom możliwości:
- samorealizacji
- pracy z innymi
- kreatywnego myślenia
- działania
- uczestnictwa w ciekawych zajęciach
Pragniemy , aby dzieci czuły się szczęśliwe. Modernizujemy i sukcesywnie wzbogacamy bazę przedszkolną.
Przedszkole jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30-16.30
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 22-05-2023 - Edycja treści
- 16-10-2020 - Edycja treści
- 09-10-2020 - Edycja treści
- 27-08-2019 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 122